Teknikföretagen introducerar AI-chatten Tea

Teknikföretagen tar ännu ett steg för att utveckla sitt medlemserbjudande. Med lanseringen av AI-chatten Tea erbjuder vi medlemsföretagen en digital assistent som är tillgänglig dygnet runt och redo att svara på frågor och guida användarna genom Arbetsgivarguiden.

AI-chatten Tea är tillgänglig i mobil och dator dygnet runt. AI-chatten Tea är tillgänglig i mobil och dator dygnet runt.

Tea bygger på den senaste AI-tekniken från OpenAI. Den är utformad för att hjälpa medlemmar att snabbt hitta relevant information och få stöd i allt som rör deras roll som arbetsgivare. Med sin kapacitet att förstå och analysera komplexa frågor kan Tea bidra till att göra sökprocessen enklare och effektivare.  

Med Tea vill vi göra det ännu lättare för våra medlemmar att navigera i arbetsgivarguiden och få svar på sina frågor i realtid. Användarna får också svar som är anpassade till just den fråga som ställts till chatten, säger Anna Nordin, biträdande förhandlingschef på Teknikföretagen. 

AI-stödet kompletterar det redan omfattande medlemserbjudandet från Teknikföretagen. 

Över tid har vi märkt att medlemmarnas utmaningar blir alltmer komplexa. Genom att utnyttja de möjligheter som den senaste tekniken erbjuder kan våra erfarna rådgivare och jurister fokusera på att stödja medlemsföretagen i dessa komplicerade situationer, säger Anna Nordin. 

Så kan du testanvända Tea

Medlemsföretag har nu möjlighet att använda AI-chatten Tea inom ramen för ett betatest. Efter testperioden kommer vi att lansera den slutliga versionen. Är du intresserad av att vara en av de första att testa Tea? Gör en intresseanmälan för att delta i testprogrammet och upptäck hur Tea kan hjälpa dig! 

Intresseanmälan

Testa AI-chatten Tea